• Nowy

Relacje społeczne w koopetycji muzeów

37,24 zł
Brutto

AutorzyPatrycja Juszczyk

ISBN978-83-7875-762-7

Rok wydania2021

Strony422

Języki

Nr produktu2BDA3547EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 37 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 37 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,37 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na – rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym –relacje koopetycji instytucji kultury (muzeów). Praca, poza charakterem teoriopoznawczym, służy także celom utylitarnym. Wyniki badań empirycznych pozwalają bowiem na opracowanie zaleceń dla publicznych oraz niepublicznych instytucji kultury (w szczególności podmiotów z sektora non profit) w zakresie zarządzania (w szczególności muzeami) w kontekście nawiązywania współpracy z innymi podmiotami, budowania konkurencyjności, strategii organizacji (w tym strategii konkurencji), a także wykorzystania korzyści płynących z relacji społecznych z konkurentami w celu stymulowania rozwoju instytucji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPatrycja Juszczyk

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2021

ISBN978-83-7875-762-7

2BDA3547EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-762-7