• Nowy

A jeśli pies ma śledzionę, to co? Jak dzieci przedszkolne uogólniają nowe informacje w obrębie kategorii istot żywych

19,91 zł
Brutto

AutorzyAndrzej Tarłowski

ISBN978-83-66552-45-6

Rok wydania2021

Strony115

Językipolski

Nr produktuFADEE19CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 19 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 19 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,19 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza książka została poświęcona konstruowaniu przez dzieci wiedzy biologicznej w procesie wnioskowania indukcyjnego. Prezentowana publikacja składa się z dwóch części. W pierwszej części omówiono najważniejsze elementy kontekstu dla badań rozwoju naiwnej biologii. Druga część przedstawia badania dotyczące trzech zagadnień z obszaru wnioskowania indukcyjnego w obrębie kategorii istot żywych: • czy dzieci przedszkolne posługują się kategorią zwierzę we wnioskowaniu, jeśli alternatywny wybór jest bardziej podobny percepcyjnie i czy preferencja dla przynależności do kategorii jest specyficzna dla dziedziny istot żywych? • czy dzieci przedszkolne mają tendencję do polegania na kategorii istota żywa we wnioskowaniu indukcyjnym i jakie czynniki wzmacniają tę tendencję? • czy forma kulturowego przekazu na temat zwierząt ma wpływ na uogólnianie cech w obrębie tej kategorii? (Fragment podsumowania)

TematykaPsychologia

AutorzyAndrzej Tarłowski

WydawnictwoWydawnictwo AEH

Rok wydania2021

ISBN978-83-66552-45-6

FADEE19CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66552-45-6