• Nowy

Patriotyzm konsumencki Polaków

0,00 zł
Brutto

AutorzyMirosława KaczmarekMagdalena Wieja

ISBN978-83-8211-095-1

Rok wydania2021

Strony120

Fragment

Języki

Nr produktu13979270EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMirosława KaczmarekMagdalena Wieja

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2021

ISBN978-83-8211-095-1

13979270EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8211-095-1