• Nowy

Sales Psychology

47,23 zł
Brutto

AutorzyThomas J. Gralak

ISBN978-83-960368-4-1

Rok wydania2021

Strony57

Językiangielski

Nr produktuEE36AD8EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 47 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 47 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,47 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

„Psychologia sprzedaży”, to książka, która pozwoli Tobie spojrzeć na sprzedaż z zupełnie nowej i ciekawej perspektywy. Żyjemy w czasach w których, staliśmy się celem wszechobecnego marketingu oraz ludzi którzy próbują nam wszystko i wszędzie sprzedać. Bardzo często relacje, które zachodzą miedzy ludźmi w sprzedaży opierają się główne na nieumiejętnej manipulacji oraz bezdusznych technikach. Możliwość interakcji z drugim człowiekiem bardzo często przybiera formę ujednoliconego procesu sprzedażowego w którym, odpowiednia obsługa ludzi poprzez techniki sprzedaży oraz manipulacje mają dostarczyć jedynie korzyści finansowych. Jednak czy to słuszna droga? W mojej książce dowiesz się o najskuteczniejszych metodach wpływu społecznego z którymi, mamy do czynienia na co dzień. Dowiesz się w jaki sposób możesz dostarczyć komfort innym ludziom wokół Ciebie postrzegając reguły wpływu społecznego z zupełnie nowej perspektywy. Książka również zapewni Tobie wiedzę na temat holistycznej sprzedaży, której moc opiera się na naszych wewnętrznych intencjach. Nasza mowa ciało, to co mówimy jak się zachowujemy bardzo często nie jest spójna z naszą wewnętrzną intencją, której nie rozumiemy lub jest zupełnie poza naszą kontrolą. Dowiedz się jak psychologia, duchowość, magia Twojego serca, hormony w połączeniu z nowoczesną wiedzą na temat sprzedaży może pozwolić Tobie stać się lepszym człowiekiem. Książka przeznaczona jest dla każdego kto zainteresowany jest samorozwojem, psychologią, komunikacją oraz sprzedażą.

TematykaPsychologia

AutorzyThomas J. Gralak

WydawnictwoTG TRAINING

Rok wydania2021

ISBN978-83-960368-4-1

EE36AD8EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-960368-4-1