• Nowy

Marketing mix of food industry enterprises.

8,89 zł
Brutto

AutorzyTomasz Trojanowski

ISBN978-83-7133-821-2

Rok wydania2020

Strony182

Językiangielski

Nr produktuF2ECC4FEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością trafnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu produktu. W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Oprócz klasycznego zestawu elementów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych oraz zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów organizacji. Może być także przydatna studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności. Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyTomasz Trojanowski

WydawnictwoUniwersytet Jana Kochanowskiego

Rok wydania2020

ISBN978-83-7133-821-2

F2ECC4FEEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7133-821-2