• Nowy

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

0,00 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka DziubińskaMarcin Komańda

ISBN978-83-7875-689-7

Rok wydania2020

Strony110

Językipolski

Nr produktu9A3CE388EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAgnieszka DziubińskaMarcin Komańda

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2020

ISBN978-83-7875-689-7

9A3CE388EB