• Nowy

Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne

32,24 zł
Brutto

AutorzyMarcin Boryczko

ISBN978-83-7865-285-4

Rok wydania2015

Strony334

Językipolski

Nr produktu2A285686EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest próbą przyjrzenia się procesom edukacyjnym z perspektywy antropologicznej choć znaczenie analizy w jej ramach poczynionych odnosi funkcjonowanie szkoły do szerszego kontekstu społecznego, politycznego czy ekonomicznego. Jest to jednocześnie analiza konsekwencji do jakich prowadzi różnicowanie się szkół pod względem jakości kształcenia. Dodatkowym narzędziem analiz tu poczynionych jest teoretyczny kontekst poszerzający interpretację zebranych danych o analizy opierające się na teorii kodów językowych a także analizy systemowo-funkcjonalnej. Obydwie perspektywy są niemal nieobecne w praktyce badawczej w Polsce. Publikacja niniejsza ma za zadanie wypełnienie tej luki.

TematykaSocjologia

AutorzyMarcin Boryczko

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2015

ISBN978-83-7865-285-4

2A285686EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7865-285-4