• Nowy

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I

21,58 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Pańczyk

ISBN978-83-65149-87-9

Rok wydania2016

Strony236

Fragment

Językipolski

Nr produktu12B9DC7EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie. O Autorce: Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.

TematykaPodręczniki szkolne

AutorzyMałgorzata Pańczyk

WydawnictwoEmpi2

Rok wydania2016

ISBN978-83-65149-87-9

12B9DC7EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65149-87-9