• Nowy

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

29,66 zł
Brutto

AutorzyPrzemysław ModrzewskiMariusz Gąsiewski

ISBN978-83-7561-277-6

Rok wydania2012

Strony130

Fragment

Językipolski

Nr produktuDC1F367EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 29 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 29 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,29 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPrzemysław ModrzewskiMariusz Gąsiewski

WydawnictwoPoltext

Rok wydania2012

ISBN978-83-7561-277-6

DC1F367EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7561-277-6