• Nowy

Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa

4,75 zł
Brutto

AutorzyMaja Szymura-Tyc

ISBN83-7246-319-0

Rok wydania2005

Strony294

Językipolski

Nr produktu553D335AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 4 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 4 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,04 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dostrzegając występowanie pewnej luki między poglądami badaczy procesów tworzenia wartości a teorią marketingu, w niniejszej monografii podjęto próbę przedstawienia dorobku marketingu na tle szerszych rozważań poświęconych procesom tworzenia wartości prowadzonych na gruncie nauk o zarządzaniu i częściowo ekonomii, tzw. nowej ekonomii instytucjonalnej. Przyjęte w pracy podejście jest próbą spojrzenia na marketing „z zewnątrz” – z perspektywy współczesnych modeli przewagi konkurencyjnej, w szczególności modelu opartego na zasobach i kompetencjach oraz relacjach wiążących przedsiębiorstwo z jego partnerami w systemie lub sieci wartości.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMaja Szymura-Tyc

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2005

ISBN83-7246-319-0

553D335AEB

Specyficzne kody

ISBN
83-7246-319-0