• Nowy

Partnerstwo w komunikacji

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-226-3886-6

Rok wydania2020

Strony168

Fragment

Językipolski

Nr produktu28EA5AF1EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Składamy na Państwa ręce niniejszą książkę poświęconą rozmaitym zdarzeniom komunikacyjnym zachodzącym w różnych przestrzeniach, z udziałem tradycyjnych i nowych środków wyrazu. Za sprawą zebranych tekstów pragniemy ukazać mechanizmy rządzące uczestnikami poszczególnych aktów komunikacyjnych, uwypuklając istotny dla tego zbioru pierwiastek współuczestniczenia. Zebrane przez nas głosy badaczy w dyskusji na temat kondycji JA i TY mogą stać się inspiracją do podejmowania dalszych działań zmierzających do tego, by partnerstwo nie pozostawało jedynie w przestrzeni idealizacji, ale miało realną szansę na zaistnienie we współczesnym świecie. (fragment Wstępu)

TematykaJęzykoznawstwo

WydawnictwoUniwersytet Śląski

Rok wydania2020

ISBN978-83-226-3886-6

28EA5AF1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-3886-6