Rola treningu fizycznego w czynnościowym usprawnianiu młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym

6,14 zł
Brutto

AutorzyEwa Klimek-PiskorzCzesław Piskorz

ISBN978-83-891-2197-4

Rok wydania2007

Strony68

Językipolski

Nr produktuD9AC270BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 6 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 6 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,06 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W niniejszych badaniach poszukuje się powiązań zmian cech fizjologicznych z poziomem aktywności młodzieży z porażeniem mózgowym. Praca ujmuje zespół parametrów fizjologicznych i biochemicznych w łączności z elementami morfologii,pozwalając ocenić efekty prowadzonej terapii. Istotna jest też ocena sprawności psychomotorycznej, od której zależy w dużej mierze nabywanie umiejętności zawodowych i utrzymywanie poziomu aktywności ruchowej w okresie szkolenia zawodowego. Zaburzenia ruchowe najbardziej utrudniają młodzieży z m.p.dz. podejmowanie czynności społecznych. W największym stopniu ujawniają się one w środowisku szkolnym i zawodowym. Ostatecznym celem procesu rehabilitacji jest zatem osiągnięcie maksymalnej integracji społecznej. Koncentrowanie się na ocenie możliwości lokomocyjnych dzieci z m.p.dz. ma szczególne znaczenie w przewidywaniu trudności i wyników rehabilitacji w trakcie rozwoju (Lepage i wsp. 1998).

TematykaMedycyna

AutorzyEwa Klimek-PiskorzCzesław Piskorz

WydawnictwoAWF Kraków

Rok wydania2007

ISBN978-83-891-2197-4

D9AC270BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-891-2197-4