• Nowy

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

28,91 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka Izabela BarukSebastian BiałoskurskiAnna GoliszekAnna IwanickaAgnieszka KomorGrzegorz Wesołowski

ISBN978-83-7259-261-3

Rok wydania2017

Strony188

Językipolski

Nr produktuABC87A20EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAgnieszka Izabela BarukSebastian BiałoskurskiAnna GoliszekAnna IwanickaAgnieszka KomorGrzegorz Wesołowski

WydawnictwoUniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Rok wydania2017

ISBN978-83-7259-261-3

ABC87A20EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7259-261-3