• Nowy

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

31,77 zł
Brutto

AutorzyAlicja JaskierniaKatarzyna Gajlewicz-Korab

ISBN978-83-7545-812-1

Rok wydania2017

Strony228

Językipolski

Nr produktuE2A47D5AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego. Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

TematykaSocjologia

AutorzyAlicja JaskierniaKatarzyna Gajlewicz-Korab

WydawnictwoAspra

Rok wydania2017

ISBN978-83-7545-812-1

E2A47D5AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-812-1