• Nowy

Etyka w polskim public relations

34,17 zł
Brutto

AutorzyJerzy Olędzki

ISBN978-83-7545-132-0

Rok wydania2009

Strony290

Językipolski

Nr produktuAF5A3B41EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 34 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 34 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W serii wydawniczej Media początku XXI wieku ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

TematykaLiteratura popularnonaukowa

AutorzyJerzy Olędzki

WydawnictwoAspra

Rok wydania2009

ISBN978-83-7545-132-0

AF5A3B41EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-132-0