• Nowy

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

36,40 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Rupik

ISBN978-83-7875-122-9

Rok wydania2013

Strony416

Językipolski

Nr produktu97573338EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 36 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 36 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,36 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKatarzyna Rupik

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2013

ISBN978-83-7875-122-9

97573338EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-122-9