• Nowy

Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza

25,57 zł
Brutto

AutorzyJustyna Kosz-Szumska

ISBN978-83-8018-320-9

Rok wydania2020

Strony266

Fragment

Językipolski

Nr produktuDBFDDFA3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie – dlaczego realizacja długofalowego projektu (problemowego lub wytwórczego), ukierunkowanego na rozwijanie własnych zainteresowań i samodzielność uczniów, nie jest efektywna w odniesieniu do ich poczucia sprawstwa, czyli ugruntowanej świadomości, że są oni w stanie samodzielnie zainicjować pracę i doprowadzić ją do końca. Próbę odpowiedzi stanowi szczegółowa analiza determinant tegoż procesu – zarówno w świetle literatury, jak i wyników badań własnych.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyJustyna Kosz-Szumska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Rok wydania2020

ISBN978-83-8018-320-9

DBFDDFA3EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8018-320-9