• Nowy

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

21,58 zł
Brutto

ISBN978-83-226-3389-2

Rok wydania2019

Strony260

Fragment

Językipolski

Nr produktu7387B97EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

TematykaJęzykoznawstwo

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2019

ISBN978-83-226-3389-2

7387B97EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-3389-2