• Nowy

Employer Branding

8,84 zł
Brutto

AutorzyJarosław MarciniakMariusz WoźniakPaweł BerłowskiMałgorzata RzewuskaMilena Daria Majewska

ISBN978-83-264-4293-3

Rok wydania2013

Strony52

Językipolski

Nr produktuFB0C4101EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy. Adresaci: E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJarosław MarciniakMariusz WoźniakPaweł BerłowskiMałgorzata RzewuskaMilena Daria Majewska

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2013

ISBN978-83-264-4293-3

FB0C4101EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-4293-3