• Nowy

Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Diagnozowanie i pokonywanie

12,12 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka Szplit

ISBN978-83-7133-690-4

Rok wydania2017

Strony197

Językipolski

Nr produktu34A8E6D2EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 12 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 12 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,12 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Występowanie barier psychicznych jest jednym z tych problemów, z którymi nauczyciel spotyka się każdego dnia. Książka niniejsza oparta jest na wieloletnich obserwacjach autorki. Mimo zwiększonego zainteresowania tematyką barier psychicznych w nauczaniu języków obcych nadal brak jest informacji, które pozwalałyby przeciwdziałać ich powstawaniu lub ograniczyć ich negatywny wpływ na proces zdobywania wiedzy i umiejętności. Świadomość istnienia barier psychicznych, których rola niestety bywa przez nauczycieli niezauważana, ma znaczenie również z punktu widzenia jak najpełniejszego rozwoju umiejętności językowych uczniów. Zrozumienie jak przebiega proces uczenia się języka obcego i namysł nad barierami psychicznymi pojawiającymi się u uczniów wzbogaci wiedzę i wskaże twórczym nauczycielom kierunki poszukiwań własnych sposobów na pokonywanie przeszkód. Książka ta może zachęcić psychologów, pedagogów oraz nauczycieli do podjęcia jeszcze większego trudu planowania procesu nauczania - uczenia się w taki sposób, aby ograniczyć działanie barier psychicznych i umożliwić uczniom pełne wykorzystanie ich potencjału. Książka adresowana jest głównie do naukowców i badaczy. Nie zawiera wskazówek metodycznych i nie jest przewodnikiem dla nauczycieli, natomiast wskazuje, w jaki sposób można wplatać techniki w proces nauczania dostosowując je do programu nauczania, i zakresu tematycznego realizowanego na podstawie określonego podręcznika.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyAgnieszka Szplit

WydawnictwoUniwersytet Jana Kochanowskiego

Rok wydania2017

ISBN978-83-7133-690-4

34A8E6D2EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7133-690-4