- Nowy

Modal content..
AutorzySylwia Jakubiec
ISBN978-83-7850-331-6
Rok wydania2004
Strony224
Językipolski
Nr produktuCCB611C0EB
ZabezpieczenieDL-ebwm
Celem rozważań teoretycznych Autorki oraz badań eksperymentalnych jest próba określenia wpływu aktywności estetycznej wprowadzonej do nauczania zintegrowanego, na rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym, a przede wszystkim na ich rozwój twórczy (wyobraźni i myślenia twórczego, aktywności twórczej), estetyczny (wrażliwości estetycznej i zasobu pojęć z dyscyplin artystycznych), społeczny (w zakresie funkcjonowania w zespole).
Podstawy do określenia wartości proponowanej i zastosowanej przez Autorkę formy pracy z dziećmi, stał się trzyletni eksperyment pedagogiczny (zatwierdzony przez MEN), którego efekty zostały zaprezentowane w prezentowanej publikacji. Książka powinna znaleźć adresatów wśród nauczycieli klas I-III, nauczycieli studiujących i zajmujących się innowacjami i eksperymentami oraz studentów kierunków pedagogicznych.
TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo
AutorzySylwia Jakubiec
WydawnictwoImpuls
Rok wydania2004
ISBN978-83-7850-331-6
AutorzySylwia Jakubiec
ISBN978-83-7850-331-6
Rok wydania2004
Strony224
Językipolski
Nr produktuCCB611C0EB