- Nowy

Modal content..
ISBN978-83-7587-534-8
Rok wydania2010
Strony146
Językipolski
Nr produktuE04A0809EB
ZabezpieczenieDL-ebwm
Inicjatywę opublikowania pracy zbiorowej poświęconej funkcjonowaniu niepublicznych szkół wyższych w Polsce należy przyjąć z uznaniem, te szkoły bowiem składają się dziś w sposób znaczący na kształt polskiej oświaty i są miejscem kształcenia wielu tysięcy studentów oraz zatrudnienia wielu uczonych akademickich. Dwadzieścia lat działalności to okres wystarczający do podsumowań, ocen, określania efektywności, wskazywania nie tylko niedostatków, ale także perspektyw rozwojowych. Praca zbiorowa warta jest opublikowania również z tego powodu, że autorami tekstów są uznani polscy dydaktycy oraz twórcy i współtwórcy niepublicznych szkół wyższych. Publikacja może być użyteczna dla polityków oświatowych, władz samorządowych, nauczycieli oraz studentów.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Stanisława Palki
Pomysł takiego dzieła zasługuje na aprobatę z co najmniej dwóch powodów. Pierwszym jest dość powszechna i nie zawsze obiektywna krytyka szkolnictwa niepublicznego. Drugim zaś powodem jest to, że szkoły te kształcą ponad pół miliona polskiej młodzieży i będą trwałym czynnikiem rozwoju społecznego i gospodarczego kraju. Nie można więc dopuścić do tego, aby tak wielki i ważny obszar społecznego pejzażu naszego kraju znalazł się poza zasięgiem obserwacji, dyskusji i krytyki. Zresztą od kilku lat szkolnictwo niepubliczne jest przedmiotem zainteresowania środowisk naukowych i coraz liczniejszych publikacji.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Tadeusza Pilcha
TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo
WydawnictwoImpuls
Rok wydania2010
ISBN978-83-7587-534-8
ISBN978-83-7587-534-8
Rok wydania2010
Strony146
Językipolski
Nr produktuE04A0809EB