- Nowy

Modal content..
AutorzyUrszula Oszwa
ISBN978-83-7587-936-0
Rok wydania2008
Strony200
Językipolski
Nr produktu7B63887CEB
ZabezpieczenieDL-ebwm
Problem dyskalkulii doczekał się wielu opracowań teoretycznych i badawczych w literaturze światowej, natomiast w Polsce wzbudził zainteresowanie dopiero w latach dziewięćdziesiątych i nie doczekał się jeszcze zwartych wydawnictw. Monografia jest pracą zbiorową. Prezentuje główne trendy w literaturze psychologicznej dotyczące dyskalkulii rozwojowej oraz wyniki badań nad tym zjawiskiem przeprowadzonych w polskich szkołach.
Książka jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych. Powinna zainteresować również rodziców, których dzieci mają bardzo duże trudności w uczeniu się matematyki, spowodowane nie lenistwem, a specyficznymi zaburzeniami zdolności arytmetycznych, określanymi mianem dyskalkulii rozwojowej.
TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo
AutorzyUrszula Oszwa
WydawnictwoImpuls
Rok wydania2008
ISBN978-83-7587-936-0
AutorzyUrszula Oszwa
ISBN978-83-7587-936-0
Rok wydania2008
Strony200
Językipolski
Nr produktu7B63887CEB