• Nowy

Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej

12,58 zł
Brutto

AutorzyElżbieta Jaroni

ISBN978-83-7850-336-1

Rok wydania2008

Strony130

Językipolski

Nr produktu9263C231EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 12 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 12 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,12 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

          Niniejsza książka – jak wskazuje już sam jej tytuł: Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej – stanowi refleksję nad współczesną koncepcją edukacji wczesnoszkolnej, która zarówno w warstwie teoretycznej, jak i praktycznej nie jest do końca rozstrzygnięta i określona, a zatem prowokuje do dyskusji, inspiruje do dalszych poszukiwań itp.

          Zaprezentowane teksty, ukazujące edukację wczesnoszkolną w różnych kontekstach i aspektach, powstawały w wyniku wieloletnich badań i studiów nad literaturą przedmiotu. Praca szczególnie koncentruje się na przedstawieniu związku między teorią pedagogiczną a praktyką edukacyjną, ukazując, jak dalece rzeczywistość szkolna odbiega od przyjmowanych obecnie założeń teoretycznych, bądź też przekonując czytelnika, że można i trzeba inaczej, lepiej i skuteczniej organizować integrowaną edukację. Autorka snuje refleksję nad istotą i właściwościami tej formy nauczania oraz na temat możliwości optymalizacji procesu kształcenia wczesnoszkolnego.

          Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być bowiem pomocą dydaktyczną, źródłem informacji dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej oraz czynnych już zawodowo nauczycieli pracujących z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, a także osób odpowiedzialnych za politykę edukacyjną na różnych szczeblach nadzoru i doradztwa oraz rodziców uczniów klas I-III.

TematykaEdukacja

AutorzyElżbieta Jaroni

WydawnictwoImpuls

Rok wydania2008

ISBN978-83-7850-336-1

9263C231EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7850-336-1