• Nowy

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

43,77 zł
Brutto

AutorzyJerzy Olędzki

ISBN978-83-7545-194-8

Rok wydania2010

Strony418

Językipolski

Nr produktuCFDF485AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 43 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 43 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,43 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

TematykaSocjologia

AutorzyJerzy Olędzki

WydawnictwoAspra

Rok wydania2010

ISBN978-83-7545-194-8

CFDF485AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-194-8