• Nowy

Kapitał marki w mediach społecznościowych

0,00 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Karpińska-Krakowiak

ISBN978-83-8142-282-6

Rok wydania2018

Strony176

Fragment

Językipolski

Nr produktu9AF8EEBFEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMałgorzata Karpińska-Krakowiak

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2018

ISBN978-83-8142-282-6

9AF8EEBFEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8142-282-6