• Nowy

Psychologia Społeczna nr 3 (22) 2012

0,00 zł
Brutto

Rok wydania2013

Strony84

Językipolski

Nr produktu539A0074EP

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze: [Contents] O nieuczciwości w nauce: Dyskusja [On scientific dishonesty: A discussion] Jarosław Klebaniuk: Profesor Stapel na dopingu. O upiększaniu psychologii społecznej [Professor Stapel on dope. On the beautifying of social psychology], s. 213–217; Aleksandra Cisłak, Adrian Wójcik: Normy uprawiania nauki w psychologii społecznej umożliwiające publikowanie badań typu stapelowskiego oraz utrudniające ich wykrywanie [The norms of scientific practice in social psychology facilitating publication of Stapel-like research and impeding fraud detection], s. 218–223; Marek Drogosz: Inflacja idei we współczesnej nauce [Inflation of ideas in the contemporary science], s. 224–226; Mateusz Olechowski: Kryzys psychologii, psychologia kryzysu [Crisis in psychology, psychology of crisis], s. 227–233; Przemysław Zdybek, Radosław Walczak, Marta Zdybek: Historia zwykłego oszustwa. Nieuczciwość akademicka widziana oczami studentów psychologii [A story of a common fraud. Scientific misconduct as seen through Polish psychology students’ eyes], s. 234–244. Artykuły [Articles] Anna Macko: Intuicje moralne młodych polskich liberałów i konserwatystów [Moral intuitions of young Polish liberals and conservatives], s. 245–260; Anna Szuster, Agnieszka Wojnarowska, Miriam Wieteska: Wpływ naśladowania ekspresji mimicznej oraz dostępności perspektywy innej osoby na ograniczenie zjawiska infrahumanizacji [The influence of mimicry and accessibility of others perspective on reduction of infra-humanization], s. 261–271; Anna Kołodziejczyk: Trzy podejścia do wyjaśniania natury procesu socjalizacji konsumenckiej [Three approaches to explaining the nature of the process of consumer socialization], s. 272–280.

TematykaPsychologia

WydawnictwoScholar

Rok wydania2013

539A0074EP