• Nowy

Twórcze metafory medialne

0,00 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka Ogonowska

ISBN978-83-242-1524-9

Rok wydania2010

Strony296

Językipolski

Nr produktu0E9B19D8EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

TematykaEdukacja

AutorzyAgnieszka Ogonowska

WydawnictwoUniversitas

Rok wydania2010

ISBN978-83-242-1524-9

0E9B19D8EB