• Nowy

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

23,24 zł
Brutto

AutorzyKrzysztof Cybulski

ISBN978-83-63962-36-4

Rok wydania2013

Strony260

Fragment

Językipolski

Nr produktu41A9C26AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną (wiodącą teorię) koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKrzysztof Cybulski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Rok wydania2013

ISBN978-83-63962-36-4

41A9C26AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-63962-36-4