• Nowy

Innowacje w turystyce

15,58 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-408-4

Rok wydania2017

Strony174

Językipolski

Nr produktuCA8C82FBEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 15 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 15 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,15 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań, powstała jako efekt dyskusji na temat występowania innowacji w szeroko pojętej gospodarce turystycznej, zainicjowanej podczas I Seminarium Studencko-Doktoranckiego z udziałem praktyków, które odbyło się w 21.03.2017 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Seminarium zostało zorganizowane przez przedstawicieli Katedry Marketingu oraz Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Do prac nad przygotowaniem monografii zaproszeni zostali doktoranci oraz pracownicy naukowi, co pozwoliło na wymianę doświadczeń, prezentację wyników badań własnych, ale przede wszystkim stworzyło przestrzeń do dyskusji naukowej. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących rozwoju różnych typów innowacji w turystyce, w tym m.in.: produktowych, procesowych, organizacyjnych oraz technologicznych. W warstwie praktycznej spostrzeżenia i wnioski sformułowane przez poszczególnych autorów mają na celu pokazanie kierunku rozwoju innowacji w szeroko pojętej turystyce. Monografia powstała w oparciu o bogate źródła literaturowe, statystyczne, wyniki prowadzonych badań oraz egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych w zakresie tworzenia, kreowania i stosowania innowacji w różnych sektorach turystyki. Struktura opracowania obejmuje dwanaście rozdziałów.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2017

ISBN978-83-7875-408-4

CA8C82FBEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-408-4