

Modal content..
AutorzyJan Klimek
ISBN978-83-7930-112-6
Rok wydania2014
Strony347
Językipolski
Nr produktuAF7CFE91EB
ZabezpieczenieDL-ebwm
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
TematykaEkonomia Biznes
AutorzyJan Klimek
WydawnictwoDifin
Rok wydania2014
ISBN978-83-7930-112-6
AutorzyJan Klimek
ISBN978-83-7930-112-6
Rok wydania2014
Strony347
Językipolski
Nr produktuAF7CFE91EB