• Nowy

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

24,74 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Stawicka

ISBN978-83-7814-970-5

Rok wydania2019

Strony172

Fragment

Językipolski

Nr produktu5632D7BAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 24 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 24 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,24 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala. Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach.

TematykaTechnika

AutorzyMałgorzata Stawicka

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej

Rok wydania2019

ISBN978-83-7814-970-5

5632D7BAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7814-970-5