• Nowy

Communication design, czyli projektowanie komunikacji

21,58 zł
Brutto

AutorzyMichael Fleischer

ISBN978-83-66354-16-6

Rok wydania2020

Strony326

Językipolski

Nr produktu4B824003EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

To już drugie wydanie cieszącego się niesłabnącą popularnością podręcznika profesora Michela Fleischera, w którym autor niezwykle kompleksowo i w szerokich kontekstach przybliża Czytelnikom problematykę designu. W książce omówiono sam proces designu – w perspektywie wewnątrz- i zewnątrzsystemowej, estetykę w kulturze europejskiej i japońskiej, historię designu – jej główne szkoły i nurty. Szczególnie dużo uwagi poświęcono komunikacji w ujęciu konstruktywistycznym i przede wszystkim communication design, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak: corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate behaviour czy public relations.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMichael Fleischer

WydawnictwoPRIMUM VERBUM

Rok wydania2020

ISBN978-83-66354-16-6

4B824003EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66354-16-6