• Nowy

Kultury prosumpcji

36,57 zł
Brutto

AutorzyPiotr Siuda

ISBN978-83-7545-378-2

Rok wydania2012

Strony296

Językipolski

Nr produktu1B0F5686EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 36 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 36 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,36 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej – mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.

TematykaSocjologia

AutorzyPiotr Siuda

WydawnictwoAspra

Rok wydania2012

ISBN978-83-7545-378-2

Piotr Siuda
1B0F5686EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-378-2