• Nowy

Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji

26,41 zł
Brutto

AutorzyJolanta Zrałek

ISBN978-83-7875-472-5

Rok wydania2018

Strony296

Językipolski

Nr produktu57C7DAA1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza książka składa się z sześciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny. Celem rozdziału pierwszego jest wprowadzenie Czytelnika w tematykę zrównoważonego rozwoju. W rozdziale drugim scharakteryzowano główny przedmiot analiz, tj. zrównoważone zachowania konsumentów. W trzecim rozdziale scharakteryzowano wybrane grupy ZZK, a także opisano problem niezgodności postaw i zachowań. W poświęconym zagadnieniom metodycznym rozdziale czwartym wyjaśniono specyfikę badań zrównoważonych zachowań konsumenckich, ze szczególnym uwzględnieniem pojawiających się tu problemów i ograniczeń metodycznych. Rozdziały piąty oraz szósty mają charakter empiryczny i zawierają wyniki badań pierwotnych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJolanta Zrałek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2018

ISBN978-83-7875-472-5

57C7DAA1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-472-5