• Nowy

Public relations w przestrzeni publicznej

16,41 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-466-4

Rok wydania2018

Strony192

Językipolski

Nr produktu8EAF1F53EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 16 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 16 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,16 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2018

ISBN978-83-7875-466-4

8EAF1F53EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-466-4