• Nowy

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

8,91 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-535-7

Rok wydania2019

Strony132

Językipolski

Nr produktuEEC26030EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej z cyklu: „Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego” na temat: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – perspektywa marketingu, która odbyła się w dniach 12-13 października 2017 roku w Katowicach. Celem monografii jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących CSR zarówno w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej, traktowanych głównie z punktu widzenia marketingu. W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych. Publikacja ta ujmuje prezentowane zagadnienie głównie w skali mikro – koncentrując się na ukazaniu zakresu i sposobu realizacji koncepcji CSR na poziomie przedsiębiorstw funkcjonujących w rożnych sektorach. Autorzy w tym przypadku odnoszą teorię CSR do teorii marketingu, wskazując na teoretyczne podstawy jej rozwoju oraz obszary i kierunki prowadzonych dotychczas badań w tym zakresie. Monografia porusza również omawiane zagadnienie w skali makro – odnosząc się do kształtowania społeczeństwa obywatelskiego i jego związków z CSR.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2019

ISBN978-83-7875-535-7

EEC26030EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-535-7