• Nowy

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

26,35 zł
Brutto

AutorzyMagdalena Kogut-JaworskaAgnieszka Smalec

ISBN978-83-65648-58-7

Rok wydania2018

Strony120

Fragment

Językipolski

Nr produktu9F664B1BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest działanie w obszarze zaspokajania potrzeb społeczeństwa przez dostarczanie odpowiednich dóbr i usług. Samorządy działają w pewnym określonym otoczeniu i ich aktywność powinny cechować otwartość oraz elastyczność, co umożliwia lepsze zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań wielu grup nabywców. Administracja samorządowa wchodzi bowiem w liczne interakcje ze środowiskiem, w którym funkcjonuje. Należy zatem wytworzyć skuteczne mechanizmy umożliwiające m.in. społeczną partycypację. System komunikacji samorządu wymaga wieloaspektowego podejścia ze względu na zróżnicowane potrzeby odbiorców i zaplanowane cele.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMagdalena Kogut-JaworskaAgnieszka Smalec

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2018

ISBN978-83-65648-58-7

9F664B1BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65648-58-7