• Nowy

Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej

1,42 zł
Brutto

AutorzyJanina Harasim

ISBN83-7246-282-8

Rok wydania2004

Strony282

Językipolski

Nr produktuC82DF658EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 1 punkt lojalnościowy . Twój koszyk będzie zawierał 1 punkt Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,01 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzowanie warunków o charakterze strategicznym pozwalających na przekształcenie potencjalnych źródeł przewagi konkurencyjnej w tzw. przewagę pozycyjną. Cel badań i przyjęta teza wpłynęły na wybór procedury badawczej i konstrukcję pracy. Całość rozważań ujęto w trzech rozdziałach. W rozdziale pierwszym rozważania teoretyczne koncentrują się na określeniu roli marketingu w procesie budowy przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. Rozdział drugi poświęcono zagadnieniu źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze bankowości detalicznej. W rozdziale trzecim określono podstawowe pola wyboru strategicznego banków w obszarze bankowości detalicznej i scharakteryzowano występujące w ich ramach główne opcje strategiczne. Rozważania zawarte w publikacji oparto na obszernej literaturze zagranicznej i krajowej z dziedziny bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJanina Harasim

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2004

ISBN83-7246-282-8

C82DF658EB

Specyficzne kody

ISBN
83-7246-282-8