• Nowy

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

0,59 zł
Brutto

AutorzyElżbieta J. Biesaga-SłomczewskaKrystyna Iwińska-Knop

ISBN978-83-8088-953-8

Rok wydania2017

Strony318

Fragment

Językipolski

Nr produktuCA04FFE4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy. Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyElżbieta J. Biesaga-SłomczewskaKrystyna Iwińska-Knop

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2017

ISBN978-83-8088-953-8

CA04FFE4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8088-953-8