• Nowy

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

0,00 zł
Brutto

AutorzyWojciech PopławskiEulalia Skawińska

ISBN978-83-208-2392-9

Rok wydania2020

Strony364

Językipolski

Nr produktu1FFE914AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyWojciech PopławskiEulalia Skawińska

WydawnictwoPWE

Rok wydania2020

ISBN978-83-208-2392-9

1FFE914AEB