• Nowy

Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych

0,00 zł
Brutto

AutorzyRenata Nestorowicz

ISBN978-83-66199-44-6

Rok wydania2019

Strony276

Fragment

Językipolski

Nr produktuC6A04D87EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zasób wiedzy podmiotów funkcjonujących na rynku jest niedoskonały i zróżnicowany. W książce przedstawiono możliwości działań niwelujących asymetrię wiedzy dotyczącej żywności, zarówno po stronie producenta, jak i konsumenta. Część empiryczna poświęcona została aktywności informacyjnej klienta, czyli poszukiwaniu i analizie informacji o produkcie na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego oraz przekazywaniu takich informacji innym konsumentom. Celem pracy jest ustalenie zależności między poziomem wiedzy konsumentów a ich aktywnością informacyjną oraz związków tej zależności z asymetrią wiedzy między konsumentami a producentami żywności. Badania prowadzono od grudnia 2014 do kwietnia 2015 r. w Wielkopolsce. Zastosowano podejście interdyscyplinarne, ponieważ podjęta tematyka wywodzi się z zagadnień mikroekonomicznych (z ekonomiki informacji), w mniejszym stopniu analizowane kwestie odnoszą się do teorii ryzyka i niepewności, czerpią również z innych obszarów nauki: zarządzania czy ekonomii behawioralnej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRenata Nestorowicz

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2019

ISBN978-83-66199-44-6

C6A04D87EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66199-44-6