• Nowy

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego

20,58 zł
Brutto

AutorzyJustyna Majchrzak-Lepczyk

ISBN978-83-66199-82-8

Rok wydania2020

Strony211

Fragment

Językipolski

Nr produktu88461EFEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb. W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane. Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw. Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJustyna Majchrzak-Lepczyk

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2020

ISBN978-83-66199-82-8

88461EFEEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66199-82-8