• Nowy

Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych

62,16 zł
Brutto

AutorzyWayne L. Winston

ISBN978-83-7541-230-7

Rok wydania2016

Strony744

Fragment

Językipolski

Nr produktu2E75C66AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 62 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 62 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,62 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów biznesowych i podejmowaniu lepszych decyzji. Teraz ten zdobywca wielu nagród akademickich dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego, opartego na przykładach wziętych z życia podręcznika – w pełni uaktualnionego do wersji programu Excel 2010! Doskonalenie umiejętności wykorzystywania programu Excel do rozwiązywania autentycznych problemów! Modelowanie ryzyka inwestycji i zwrotu Analizowanie wydajności działu sprzedaży Tworzenie najlepszych, najgorszych i najbardziej prawdopodobnych scenariuszy Porównywanie opcji leasingu i zakupu oraz obliczanie warunków kredytu Badanie wpływu ceny, reklamy i czynnika sezonowości na wielkość sprzedaży Precyzyjne zarządzanie zapasami Ustalanie wartości przywiązania klienta Obliczanie progu rentowności i zwrotu z inwestycji Planowanie zapewniające maksymalną wydajność Wyrażanie w liczbach przewagi z tytułu „gry u siebie” Przewidywanie rozwoju firmy, wyniku wyborów i tak dalej! Plus­ krótkie omówienie dodatku PowerPivot do programu Excel

TematykaInformatyka

AutorzyWayne L. Winston

WydawnictwoPromise

Rok wydania2016

ISBN978-83-7541-230-7

2E75C66AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7541-230-7