• Nowy

Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu

37,24 zł
Brutto
Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations

AutorzyMira Poręba

ISBN978-83-7930-189-8

Rok wydania2012

Strony273

Językipolski

Nr produktu078C2CC9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 37 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 37 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,37 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej.


dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations:

(...) Monografia dr Miry Poręby podejmuje bardzo istotną kwestię deontologii zawodów zajmujących się komunikowaniem – dziennikarza i specjalisty public relations. Szczególnie interesujące są rozważania dotyczące zawodu specjalisty public relations, którego przedstawiciele powinni dostosować się do przepisów prawnych odnoszących się do m.in. prawa do informacji, prawa prasowego, prawa autorskiego czy też regulacji dotyczących produktów z dziedzin szczególnych będących przedmiotem zainteresowania (...). W mojej opinii książka powinna stać się lekturą obowiązkową dla specjalistów public relations, którym etyka zawodowa wyznacza sposób realizacji codziennych obowiązków.

TematykaEdukacja

AutorzyMira Poręba

WydawnictwoDifin

Rok wydania2012

ISBN978-83-7930-189-8

Mira Poręba
078C2CC9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7930-189-8