• Nowy

Markowe produkty turystyczne

0,00 zł
Brutto

AutorzyAdam Edward Szczepanowski

ISBN978-83-208-2129-1

Rok wydania2013

Strony212

Językipolski

Nr produktu2C62A53FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

TematykaTurystyka Hotelarstwo

AutorzyAdam Edward Szczepanowski

WydawnictwoPWE

Rok wydania2013

ISBN978-83-208-2129-1

2C62A53FEB