• Nowy

Technokultura i jej manifestacje artystyczne

35,57 zł
Brutto

AutorzyPiotr Zawojski

ISBN978-83-8012-861-3

Rok wydania2016

Strony330

Fragment

Językipolski

Nr produktuA25BEC55EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka dotyczy zagadnień technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piśmiennictwie polskim w kontekście strategii artystycznych, które stanowią jej artystyczne manifestacje. Wychodząc od teoretycznych rozważań dotyczących współczesnej kultury zdominowanej przez praktyki medialne o charakterze hybrydycznym, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu, Autor stara przedstawić własną wykładnię medialnego świata hybryd i hybrydyzacji. Czyni to na wybranych przykładach twórców i dzieł zaliczanych do kanonu współczesnych dokonań w zakresie sztuki nowych mediów: Kena Godberga, Stelarca, Christy Sommerer i Laurenta Mignonneau, Ryoji Ikedy oraz wielu innych artystów reprezentujących tzw. sztukę hybrydyczną. Pozycja ta z pewnością może spotkać się z odzewem nie tylko w środowisku akademickim, ale również wśród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematyką współczesnej technokultury oraz sztuki nowych mediów. Jej adresatami są kulturoznawcy, medioznawcy oraz osoby zainteresowane najnowszymi trendami w sztuce wykorzystującej nowe media i technologie medialne. Może ona również być rodzajem podręcznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych.

TematykaInformatyka

AutorzyPiotr Zawojski

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-8012-861-3

A25BEC55EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8012-861-3