• Nowy

Konstruowanie znaczeń religii w szkole

28,76 zł
Brutto

AutorzyMarcin K. Zwierżdżyński

ISBN978-83-7688-338-0

Rok wydania2014

Strony428

Fragment

Językipolski

Nr produktuB73E2FACEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki, analizowanej w sposób innowacyjny, niebanalny i bardzo rzetelny. Innowacyjnością i rzetelnością charakteryzuje się zarówno jej część teoretyczna, jak i empiryczna. Do wysokiej oceny studium przyczynia się w szczególności ostatni rozdział książki. Zawarte są w nim niezwykle ciekawe wnioski z badań empirycznych odniesione do tez teoretycznych pracy, omówione kluczowe strategie konstrukcjonistyczne oraz przeanalizowane najważniejsze różnice między znaczeniami religii w kontekście trzech głównych elementów procesu konstruowania: języka, władzy i wiedzy. Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Skąpskiej To książka z pogranicza socjologii religii, socjologii wiedzy i ogólnych zagadnień teorii socjologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem teorii konstrukcjonizmu, problemów poznania i komunikowania. Autor wykazał się dużą kulturą teoretyczną, erudycją i należytą skrupulatnością w analizie materiału empirycznego. Na uznanie zasługuje też zachowanie przez niego koniecznej dyscypliny językowej i neutralności aksjologicznej, o co wcale niełatwo, gdy w Polsce bada się tak drażliwy społecznie i politycznie temat, jak nauczanie religii w szkole. Z recenzji dra hab. Wojciecha Pawlika, prof. UW

TematykaSocjologia

AutorzyMarcin K. Zwierżdżyński

WydawnictwoNomos

Rok wydania2014

ISBN978-83-7688-338-0

B73E2FACEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7688-338-0