• Nowy

Grafika 3D czasu rzeczywistego

70,56 zł
Brutto

AutorzyJacek Matulewski

ISBN978-83-01-18047-8

Rok wydania2014

Strony396

Fragment

Językipolski

Nr produktuB6B5BA79EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 70 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 70 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,70 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcieliby „się przesiąść” na nowego. Książkę można traktować jak podręcznik akademicki, w którym na przykładzie OpenGL omówione są podstawowe pojęcia grafiki 3D. Poznasz: ● sposoby tworzenia aplikacji korzystających z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki, ● metody programowania shakerów w GLSL, ● teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej, ● model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować. Powinieneś znać: ● podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego, ● podstawy programowania dla systemu Windows.

TematykaInformatyka

AutorzyJacek Matulewski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2014

ISBN978-83-01-18047-8

B6B5BA79EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-18047-8