• Nowy

Reklamacje. Felietony o reklamie

5,18 zł
Brutto

AutorzyMaciej Ślużyński

ISBN978-83-63598-26-6

Rok wydania2012

Fragment

Językipolski

Nr produktu1E473D69EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 5 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 5 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,05 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy. Od Autora: Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały między innymi te felietony).

TematykaPublicystyka Esej

AutorzyMaciej Ślużyński

WydawnictwoRW2010

Rok wydania2012

ISBN978-83-63598-26-6

1E473D69EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-63598-26-6